tiistai 19. marraskuuta 2013

297# Kiroilulakko

Tuli työkaverilta tässä taannoin sen verran palautetta erään hermoja raastavan päivän jälkeen, että muka kiroilen liikaa? No se ei kyl pir paikkaans! Enhän mä ole mikään Markoboy:




 Mutta aloin sitten itsekin miettimään, että ehkä asioilla on vinha perä. Ei savua ilman kalikkaa jne.

Jotenka, vuoden loppuun saakka pyrin olemaan kiroilulakossa. Sanotusta voimasanasta tulee sakkoa euro / paha sana, rahat voin luovuttaa haluamaani hyväntekeväisyyskohteeseen.

Mä olen nyt ollut kymmenen päivää kiroilulakossa, ja toistaiseksi tämä lysti on maksanut minulle 31€, joten kalliiksi tulee. Varmaan pitäisi autoilua ainakin väittää, se tuntuu tulevan erityisen kalliiksi. Olen jo vähentänyt velkaani maksamalla lahjoituksia partiolaisille, nenäpäiväkeräykseen ja Filipppiinien myrskyuhreille. Hintaa taitaa silti kyllä kertyä ennen kuin vuosi on lopuillaan.

Ans kattoo kuin käy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti