sunnuntai 9. lokakuuta 2011

80# Tanssii tähtien kanssa

Hyvä MTV3,

Olen pyytänyt teitä uusimaan kotimaisen mini-sarjan nimeltä Painajainen. Se on uusittu alkuperäisen näytäntäkerran jälkeen (v. 1988) vain kerran (v.1994). En saanut kuitenkaan palautteeseeni vastausta, joten voinen päätellä tästä seuraavaa: "Ei kiinnosta."

Ok.

Mutta minulla olisi myös toinen pyyntö. Nimittäin tämä aivoinvalideille suunnattu ohjelma nimeltä Tanssii tähtien kanssa. Voisitteko lakkauttaa kyseisen moskan lähettämisen idioottilaatikosta? Ymmärrän, että teillä on mainostajia, joita teidän pitää hyysätä ja siksi on luotu tällainen mediatemppu, kun lehdistökin hehkuttaa kyseistä ohjelmaa. Vaikka eihän sitä kukaan normaaliälyllä siunattu katsele. Koska kyllähän juttu on niin, että iso pyörä heittää jos joku tällaisesta ohjelmasta saa kiksejä.

Katsoisin ennemmin testikuvaa, tai jopa kommunistista 45 minuuttia tai Puhtaita valkeita lakania. Ehkä jopa Maajussille morsian, vai sulhanenko sille nyt hommattiinkaan? Ja minä puhun nyt varmasti koko Suomen suulla.

Terveisin
Zim

4 kommenttia:

  1. Minäkään en voi sietää Tanssii tähtien kanssa. Eka kausi katsottiin satunnaisesti. Oltiin usein kaffilla anoppilassa tuohon aikaan ja samalla tuli sitten seurattua tuota. Mutta vuosiin en ole enää katsonut.

    Olen edelleen aivan pöyristynyt, että pitkälle syksyyn tuli kaksi kertaa viikossa parhaaseen katseluaikaan Housen uusinnat!? En käsitä miksi v***ssa...

    Maajussille morsiankaan ei kiinnosta. Ekan kauden katsoin siitäkin. Toistot vie mun mielestä kaiken hohdon.

    VastaaPoista
  2. Ihan kiva sarja se on, jos siinä välissä kattoo kakkosen Uusi päivää. Siis katon tanssiosuudet ja muun lätinän ajan katon muita kanavia.
    Maajussille morsian jaksoi kiinnostaa yhen kauden. Mut tänään on hyvä tv-päivä ; tulee Huippumalli haussa ja niitä kokkiohjelmia ja ja ja. Eikä unohdeta keskiviikon huippusarjaa Unelmien poikamies <3 Ja tietty joka päivä tulee BB - Aman tippuminen oli järjestetty juttu, mun suosikki sitte lähti.
    Toi minisarja kuulostaa onnettomalta, ei romantiikkaa vissiin laisinkaan, jos se on suomalainen sarja, siinä kuvataan öriseviä , alastomia, juoppoja ukkoja tappelemassa. Miten sellaisesta on väännetty vielä sarja...

    VastaaPoista
  3. TTK on erittäin huono ohjelma.

    BB:tä en ole pahemmin katsonut, toki viime viikolla muutaman jakson, ja oli aika hyvä tehtävä se helvetti-taivas. En tosin tajunnut miten Janica voi jatkaa siellä, on se niin bitch :) Ja harmitti kyllä Amandan putoaminen, olisin sen halunnut jatkavan kaikkein mieluiten.

    Suomalaiset ukot nyt ovat öriseviä, alastomia, juoppoja ukkoja tappelemassa. Kuuluu kulttuuriin ;)

    VastaaPoista
  4. Mulla on muutama sarja joita seuraan viikottain.Ne ovat (satunnaisessa järjestyksessä) True Blood Canalilta,Kylmä rinki Neloselta,Vedetään hatusta Maikkarilta,Läpiveto TV2 (en voinu laittaa kakkoselta,sillä Läpiveto kakkoselta kuulostaa miltä kuulostaa),Klikkaa mua Maikkarilta,Maajussille morsian Maikkari ja Tanssii tähtien kanssa.Joskus katson Sokkokokkia ja Uutisvuotoa,mutta vain silloin jos niissä on mua miellyttäviä vieraita.Teemalta katson myös sotaan liittyviä dokkareita paljon.Ja leffoja yheltä jos toiselta kanavalta.
    Tanssihommaa katson ihan siksi,että joka vuosi mukana on joku julkkis josta oon aina pitänyt ja sen touhuja seuraan,monesta löytyy ihan uusia puolia.Yleensä se tyyppi putoaa puolivälin paikkeilla ja siinä vaiheessa on joku muu noussut suosikikseni ja loppunhan se kausi on seurattava.
    Maajussille morsiamessa eri meininki,jännä seurata miten niiden suhde kehittyy ja näkyykö katsomoon asti sitä kemiaa.
    Eli yksi aivoinvalidi ilmoittautui mukaan.Mulle on ihan sama mitä kukakin telkusta seuraa."Live and let live".Ja se Painajainen taisi olla sen verran paska ettei ne sitä siksi uusi,jännä miten minä en muista sarjasta kuin nimen ja sen Johanna Raunion,on tainnut jäädä se kokonaan väliin multa?

    VastaaPoista