keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

268# Leukailua

Muutama viikko takaperin kävellessämme Pp:n kanssa näimme reittimme varrella sellaisen kuntopisteen. Mikä se on? No siinä oli semmoinen jossa oli painavia pöllejä ja leuanvetotanko, ja kokeiltiin sitten piruuttamme miten hyvässä hapessa käsivarsiriiputtimemme oikein ovatkaan. Tulos: olemattomat. Kumpainenkaan ei saanut itseään hievahtamaankaan. Hyvä kun jaksoi edes roikkua siinä sen aikaa, että silmä ehti havannoimaan pysymisen. Maan vetovoima oli noilla paikkeilla varsin imukas.

Miten mä muistelisin joskus saaneeni sentään muutaman leuanvedon aikaiseksi? Ainkin yhden. Mä en muista mikä se välttävän raja oli lihaskuntotestissä, mä nimittäin olin aina niin murskahuono siinä ettei paljoo kiinnostanut. Kun ne mun suoritukset eivät jääneet kiinni yhdestä tai kahdesta suorituksesta että olisin saanut muun tulokseksi kuin hylätyn. Tai ala-arvoisen. Tai mikä kuolleen luokitus nyt olikaan.

Mutta nyt meillä on skaba. Koska olen herrasmies - ja koska naisilla on kuulemma lähtökohtaisesti heikommat ylävartalon lihakset (ja tissit?) - niin annan tasoitusta. Jos Pp saa suoritettua 7 leuanvetoa ennen kuin minä saan 10, niin hän on voittaja ja vice versa.

Tästä tulee jänskää. Jos nyt aloitan intensiivisen harjoittelun, niin tuo tavoite saattaa ylittyä... hei hetkinen, mahdanko mä sittenkään elää 120-vuotiaaksi?

2 kommenttia:

  1. Mä narukäsi en saa kanskaan vedettyä ainoatakaan leukaa ja sekös syö naista rotan lailla. En tosin vuosiin oo sit enää yrittänytkään. Kun en haluaiskaan osata!

    VastaaPoista
  2. Kokeilin eilen, ja olin aika "vedossa". Kusettamalla meni 1,8 leukaa :)

    VastaaPoista