tiistai 30. elokuuta 2011

60# Inhokkiviikonpäivä

Mä en tiedä, miksi olen tiistai-rasisti. Mun mielestä se on viikon vittumaisin viikonpäivä. Suurin osa varmaan valitsisi maanantain, mutta mulla se menee aina vielä viikonlopun nosteella, vaikka onhan sekin tietysti kurjaa aikaa. Mutta tiistai? Silloin ei voi ikinä tapahtua mitään jännittävää, viikonlopun lepo on jo tiessään ja vielä helvetisti päiviä ennen seuraavaa viikonloppua. Ei mitään hyvää tiistaissa.

Mä olen joskus miettinyt, onko tutkittu minä viikonpäivänä sataa eniten? Sen on pakko olla tiistai. Tai koska sattuu eniten onnettomuuksia? Tai menetyksiä? Tai menestyksiä?

Jumala loi tiistaina taivaan.

Wikipedian mukaan tiistai on Mars-jumalan päivä. Yleensä Yhdysvaltain vaalit pidetään tiistaisin. Kuten Hämeenlinnan markkinat joka kuukauden ensimmäinen tiistai. Microsoft julkaisee silloin päivityksiään.

Eikä oikeastaan muuta. Huomaatteko nyt, miten tylsä päivä se on?

5 kommenttia:

  1. Niin mutta mulla kun on esim. aina joka kuun 15. ja viimeinen päivä tilipäivä,niin aika usein se sattuu nimenomaan tiistaille ja silloin on kyllä juhlan paikka!

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään torstaista, vaan en tiedä miksi =D

    VastaaPoista
  3. Luulisi palkkapäivän olevan useimmiten perjantai, jos se siirtyy viikonloppua edeltävälle päivälle? Näin niin kuin tilastojen valossa? Joten Tallen puolustus on mitätöity.

    Torstai on jotenkin semmonen välipäivä, joka menee aina huomaamattomasti ohi, perjantaita odotellessa. Harvemmin silloin tuntuu tylsältä?

    Jotkuthan pitävät perjantaista eniten. Mikäli kyseinen perjantaidiggari on virka-aikaan töissä, hän on luultavasti syntymähetkellä kärsinyt jonkinlaisen happivajauksen. En muutakaan syytä keksi miksi ihannoida perjantaita? Perjantaihan on työpäivä, ja kaikki viikon kauheudet tuoreessa muistissa ja suurimmillaan!! Lisäksi sillon on kaikkein väsyneimmillään kun on 5 edellistä yötä nukkunut aivan liian vähän. Joten, lauantai se olla pitää. Sunnuntaikin on ok kello 18 saakka, paitsi erään malmilaisen mielestä, mutta hän nyt on outo muutenkin. Kyllä mäkin joskus kekarana ennen inhosin sunnuntaita, mutta nyttemmin olen osannut asennetoitua oikein enkä anna vitutukselle sijaa ennen kuin kuuden jälkeen illalla.

    VastaaPoista
  4. Vielä lisätäkseni kommenttia,eli totta on kyllä se että perjantaisin se kaikkien eniten on se tiipäivä,oikeassa olet.Kunhan kiusasin.
    Kun on sellaisessa ammatissa,missä jokainen päivä on mahdollinen työpäivä niin inhokkipäiviä ei juurikaan muodostu.Kun olin puhelinmyyntihommassa ja aina viikonloput vapaat,ymmärsin ekan kerran sen riemun kun perjantai koitti ja sen ahdistuksen mikä alkoi jo sunnuntaiaamuna.
    Oma suosikkipäiväni on vapaapäivä! :) Ja jos työssäolopäivistä joku pitää valita,niin itse eniten pidän sunnuntaiaamuista koskapa silloin on monta tuntia mukavan rauhallista kun asiakkaat jaksaa lähteä kaupoille vasta myöhemmin ja sitten yleensäkin torstai siksi,että silloin ei tule mitään kuormia ja saa tehtyä kaikenlaista rästihommaa.

    VastaaPoista
  5. Vapaapäivä suosikkipäivä? Totta puhut.

    Kyllä mäkin tykkään sunnuntaiaamusta, vaikka uusi työviikko kurkkiikin jo selän takana. Mut nyt voi juuri keskittyä lollerointiin.

    VastaaPoista