tiistai 14. kesäkuuta 2011

10# Deoxyribonucleic acid

Mua oli ihan hirveesti ruvennut korpeemaan toi Elisan homma. Jo yli vuosi sitten, kun yritin setviä porukoiden laajakaistaongelmia Elisan kanssa päätin, että heti kun DNA:n liittymäkauppias soittaa ja kaupustelee puhelinliittymää niin otan sen. Noh, meni muutama kuukausi ja sieltä soitettiin toivomastani asiasta. Olin keskellä koulutusta, joten pyysin soittajaa soittamaan myöhemmin uudelleen ja ottavani liittymän. Silti jätkä ei soittanut?!?!? Noh, ehkä sillä on liikaa sitten asiakkaita.

Kului vuosi, ja joku uusi urpo herätti mut keskellä lauantaiaamua. Sanoin saman tien liittymämyyjälle, että lopettaa turhan jauhannan ja otan liittymän. Myyjä häkeltyi, ei ottanut mua edes tosissaan aluksi, vaan mun piti perustella, miksi halusin vaihtaa liittymän. Ööh...?

Muutama viikko meni, ja nyt mulla on DNA. Ihan yhtä paskaa se on, en tiedä toimiiko edes ulkomailla, mutta onpahan vaihtelun vuoksi vaihdettu. Hinnat nyt ovat yhdentekevät, mulla on firman kännykkä muutenkin, eikä laskut ole olleet tähänkään saakka päätä huimaavia. Mutta se Elisan palvelu, tai palveluttomuus... Jösses.

Sinänsä hauska, että liittymävaihdon jälkeen Elisalta on otettu monesti yhteyttä, ja kysytty jälleen perusteluita, miksi halusin vaihtaa liittymäntarjoajaa, ja annettu kaiken maailman tarjouksia. Vanhassa SIM-kortissani luki Radiolinja, joten olen ollut suht pitkään asiakkaana, ja ikinä en ole saanut Elisalta mitään muuta kuin laskun. Ei mitään tarjouksia tai rihkamaa tai muuta spämmiä, ennen kuin vasta siinä vaiheessa kun olen jo liittymän irtisanonut. Eiköhän olisi kannattanut toimia aikasemmin, vai luuleeko ne siellä Elisalla, että asiakkaat ovat itseisarvo?

Harmi kun ei ole sitä videota enää Youtubessa, jossa Elisan puhelinmyyjän kohteeksi joutunut ukko toteaa "älä soita jos oot elisa", erinäisin värikkäin kirosanoin höystettynä.

2 kommenttia:

  1. Hahaa :) Nyt näin kokemuksen syvällä rintaäänellä voinen sanoa,että jos itse onnistuin soittamaan esim. keskelle palaveria ja siellä henkilö pyysi soittamaan vaikka tunnin kuluttua uudestaan,niin soittaessani arvaas moniko meinaan vastasi enää puhelimeen??Kyllä,ei kukaan.... Aikani soittelin niille ja sitten aloin laittaa suoraan "valmiiksi".Ja tuo sun lauantaiaamuinen puhelu on niiiin harvinaista herkkua,että ihme jos myyjältä meni pasmat sekaisin ja vaati perusteluja.Oli varmaan varma siitä,että jossain vaiheessa puhelua lyöt luurin korvaan.
    Harmi etten mä päässyt soittamaan sulle koskaan,olisin myyny nimittäin paljon Elisaa ja DNAta paremman vaihtoehdon :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on ollut Sonerakin joskus. Tai taisi olla silloin vielä tasoa Tele :D Ei siis tele finland. Eikä saunalahti. Vai mitä näitä nyt on... Mä vaan halusin DNA:n, kun niillä oli aikoinaan niin hyvät mainokset :D

    VastaaPoista